Hm… „hotul striga: hotii!”

Zau daca nu-s simpatici conducatorii nostri! Si ce umor fin! Cum sa nu empatizezi cu ei, cind iti relateaza o patanie atit de… terestra, incit chiar ai zice ca zeii din Olimp traiesc printre noi… Despre ce-i vorba? Berceanu a descoperit Transfagarasanul. Sub cea mai prozaica infatisare si in conditiile cele mai banale, adicatelea alea de zi cu zi. Probabil, pina acum, a avut doar ocazia sa-l survoleze din elicopter sau avion, altfel nu-mi explic cum de nu era dl ministru la curent cu starea… drumurilor din Romania. Exact, taman el, care-i ministru de… drumuri. Cica, turist fiind, dl ministru – „imbracat intr-o bluza”, cum chiar domnia sa se exprima – si cu masina personala (Doamne, cita sinceritate!), hotarind sa se preumble pe cararile patriei, merse el ce merse pin-ce nimeri, asa, hodoronc-tronc, zdrang in gropile de pe Transfagarasan. Si nu era ceata! (Mare noroc avu ministrul, caci, pe la Bilea-Lac, pe vreme de ceata, intr-o bluza… cam dirdii.)

„Mi-am rupt masina pe Transfagarasan, l-as fi injurat pe ministru, daca nu eram eu” (*) – cam asta a declarat el, vizibil amuzat de gluma „spirituala”, spontana si bonoma… Ba unde mai pui ca a si „discutat” cu oamenii pe-acolo! Care oameni l-au intrebat de ce nu se repara drumurile? (zau, ma si mir ca le-a venit in minte atare intrebare ce tine de retorica, nicidecum de realitatea imediata).

Poate vreti sa stiti ce-a raspuns ministrul? Ei bine, n-o sa va vina sa credeti: „E o problema de bani!”.

Eu inca nu mi-am revenit din nauceala acestei revelatii! Parol!

(*) – http://www.libertatea.ro/stire/berceanu-mi-am-rupt-masina-pe-transfagarasan-l-as-fi-injurat-pe-ministru-daca-nu-eram-eu-299806.html

Published in: on 15 August 2010 at 12:03 am  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://cartheo.wordpress.com/2010/08/15/hm-hotul-striga-hotii/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. Pff.. cand citesc astfel de chestii, ma ia un fel de rasu’plansu’..

  2. Din pacate, traim linga/cu/sub ei… (probabil mai curind sub). Prin urmare, risu-plinsu’ ala seamana a tic nervos (din cauza repetitiilor). Hm… Cine-o fi de vina ca astia EXISTA? Din pacate (iarasi!), cred ca tot noi…


Lasă un răspuns

