Let’s do it, Romania!

In asteptarea MARII ZILE (25 septembrie), tinerii acestia NU stau degeaba!

Si nu stau sa le cada din cer nici aprobari/reglementari/ avizari/incurajari (desi sprijin au obtinut si cu siguranta vor mai obtine), CI S-AU PUS PE TREABA! CINSTE LOR! Macar de-ar fi molipsitoare energia, initiativa, actiunile lor!

http://blog.letsdoitromania.ro/

Published in: on 24 August 2010 at 12:38 am  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://cartheo.wordpress.com/2010/08/24/lets-do-it-romania/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 comentariiLasă un comentariu

  1. Pai ne facem echipa pt 25 septembrie?!?

  2. Niciodata nu-i prea tirziu… Da’… pina acuma ce-ai pazit, don’soara?

  3. 🙂 Eu m-am inscris acum muuuulte luni, ca voluntar. Atunci cand tocmai tu mi-ai adus la cunostinta.
    Si ghici.. nu m-a contactat nimeni.
    Sa fie oare echipa prea mare?? 😉
    Sau interesul REAL prea mic.

    • Sa stii ca ma mir; din cite am vazut eu pe site-ul lor, au f putini voluntari… Chiar m-am mirat, caci sint cam sceptica in privinta reusitei acestei actiuni, dat fiind numarul lor, mult prea mic pt o asemenea campanie. De ex, din Bucuresti erau inscrisi 512 (acum citeva saptamini), iar din Covasna (parca) doar… 3. Deci, eu zic ca au MAAARE nevoie de oameni.
      Poate nu a fost inregistrata inscrierea? S-o fi intimplat ceva in sistemul informatic…? Caci n-as vrea sa ma gindesc la varianta dezinteresului; ar fi prea, prea nesimtire.
      Partea cu vizibilitatea vad ca e in regula; au promovare pe toata media, pe internet si chiar prin alte mijoace. Voluntari insa, pt actiunea propriu-zisa, eu una nu cred sa aiba suficienti.

  4. A fost sigur înregistrată.. am primit atunci, acum vreo 3 luni, un mail de multumire si ‘incurajare’ ( ?). Si un alt mail prin care îmi cereau nr de contact, ca sa stabilim o întâlnire. Acum 4 saptamâni.
    Nu am primit încă acel telefon :).

    • Mda… Ce sa zic? In mail-ul primit de la ei (ultimul), insistau asupra acestui aspect = „inscrie-te, nu e tirziu/ si, oricum, e nevoie de voluntari chiar si dupa 25 sept…”. Ceva de genul…
      Ceva similar mi s-a intimpat cu cei de la Copacul de hirtie; i-am contactat chiar pe la inceputurile activitatii lor (aveam ceva maculatura de dat). Conditia, pt particulari, era sa existe un minimum de 50 kg hirtie, sa nu deplaseze masina pt 3 reviste. Ei bine… dupa un schimb de mail-uri si citeva telefoane – de-a lungul a citeva luni de zile!… (aveau probleme ba cu lipsa masinilor, ba cu lipsa soferilor, ba…) – s-a instalat tacerea. Am renuntat sa-i mai contactez, desi directoarea e o persoana draguta si plina de solicitudine… Am preferat sa car din maculatura la „tomberoanele” (chestiile alea puse de primarie pe strazi) special amenajate. Dar n-am reusit sa golesc boxa (inca). Probabil se intrerupe comunciarea pe undeva…


Lasă un răspuns

